reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarina Turnova

Katarina Turnova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Někdy jste tak sami, až to prostě dává smysl Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Tak si teda zašľukujme

Katarina Turnova

Tak si teda zašľukujme

Duchovné...povzdychnem si a hneď pomyslím na časy, kedy ma nezaujímalo nič iné, iba ako sa čo najrýchlejšie dostať čo najbližšie k Bohu, áno boli to možno chvíle absolútneho zúfalstva, keď som dúfala, že odniekiaľ z nekonečných di

  • 3. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 59x
  • 0
rock´n´roll alebo plastic people v narodnom divadle

Katarina Turnova

rock´n´roll alebo plastic people v narodnom divadle

Jedneho pekneho dna, ked uz sa schylovalo k mojmu odchodu z hlavneho mesta nasich zapadnych susedov, kolegyne mi prichystali prekvapenie. Pokyny boli: neprid v rifliach, vezmi okuliare a predtym nejedz...dobre, ze mi neza

  • 2. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 44x
  • 0
rozhodne sa nebudem tvarit, ze je vsetko ok

Katarina Turnova

rozhodne sa nebudem tvarit, ze je vsetko ok

zivot na slovensku nie je lahky, zivot nie je lahky...treba to nejak vydrzat...treba sa nejak prisilit... Taketo reci sa rynu z kazdeho kuta a my sa im prisposobujeme akoby sme nic lepsie nevedeli. Moje nalady sa striedaju extremn

  • 2. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 124x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu